dag 50 & 51

Dag 50 zondag 24-3-14
Vandaag heerlijk een dagje relaxed aan gedaan, nog even op zoek geweest naar een waterscooter om te huren, deze kregen we alleen niet gevonden helaas.

Smidags wilden koen en ik we wat eten bij het compount, dit ging alleen niet door omdat de kok lag te slapen, vervolgens wilden we zelf wat klaarmaken met de spullen die we bij hadden. Toen we alles klaar hadden staan en we water voor soep warm wilden maken waren allen gas flesjes kreeg.....
Dus toen gingen weer maart naar het dorpje om wat te eten, wat overigens wel heerlijk smaakte gelukkig ;-)

Savonds weer lekker uit eten geweest, en nog en filmpje gekeken die Roeland bij had.

Dag 51 maandag 24-3-14
Vandaag nog lekkere uitgeslapen voor de laatste keer op dit conmpount.
Alles lekker op het gemakje ingepakt, en rond half 2 aangereden.
Koen en ik werden afgezet bij het compount in zigishore, en de rest reed verder naar senegal, om bij de grens weer van auto te wisselen met de rest van onze groep.

Helaas was zit ook weer uitgelopen, dus moesten hun de avond in baila doorbrengen en waren koen en ik hier alleen.

Savonds aan een local gevraagd waar je goed uit eten kon, maar omdat er een avondklok is om 8 uur mag je niet meer met de auto rijden. Dus hadden we naar de local geluisterd, en een taxi aangehouden en uitgelegd dat we naar dat restaurant wilden.

Dus daar warenkoen en ik in senegal, in een taxi onderweg naar god weet waar, terwijl we allebei geen woord Frans spreken. Na een ritje van 10min werden we afgezet bij een locaal restaurantjes, waar niemand te bekennen was..
Toch maar gaan zitten, en daar in ons beste Frans uitgelegd dat we iets te eten wilden.

Na een tijdje kwamen ze met 2 borden uit de keuken, gelukkig zag en ruikte het heerlijk, en kregen we beef op saté stokjes, friet met salade.
Het smaakte heerlijk, en dat voor 7,5 euro voor 2 met 4 drankjes.
Daarna met de taxi teruggereden, wat nog even duurde voor we uitgelegd kregen waar we naartoe wilden xD en nog even een filmpje gekeken met de beamer en gaan slapen.